28 Ekim 2012 Pazar

28.10.12
8
Merhaba arkadaşlar.Hepiniz için önemli bir konuyu anlatacağım.Bilmeyenlerin işine yarayacaktır diye düşünüyorum.İlk olarak :


Snapshot Yükleme : 

İlk olarak snapshot'u indiriniz.Daha sonra Başlat/Çalıştır/%appdata% yazınız./.minecraft/bin klasörüne giriniz.
Bin klasörü içinde minecraft yazan dosyayı uzantısı jar olacak bu oynadığınız minecraft'tır.Bunu bir yere kopyalayın daha sonra oynarsınız belki diye :) Sonrasında indirdiğiniz aynı isimli aynı uzantılı dosyayı oraya atın o snapshot'u oynayabileceksiniz.Aynı şekilde Pre-Release'leri de bu şekilde yükleyebilirsiniz.



Mod : 


İlk önce yüklemek istediğiniz mod'u indiriniz.Daha sonra Başlat/Çalıştır/%appdata% yazınız./.minecraft/bin içerisindeki jar uzantılı minecraft'ın içine atınız.


Texture Pack : 

Yüklemek istediğiniz texture pack'i indiriniz daha sonra Başlat/Çalıştır/%appdata% yazınız./.minecraft içindeki texture pack klasörünün içine atınız.Bütün texture packler winrar olarak iner ve siz de öyle atınız winrardan çıkartıp atarsanız çalışmayacaktır.


8 yorum :

  1. guzel calısma bızı bılgılendırdıgınız ıcın tesekkur ederım

    YanıtlaSil
  2. güzel bir çalışma teşekkürler

    YanıtlaSil
  3. Peki multi ye nasıl texturepack yuklenir acilll

    YanıtlaSil
  4. Teşekkürler güzel bir paylaşım olmuş .

    YanıtlaSil
  5. iyi eline sağlık güzelde mod yükleyemiyorum dediğinin aynısını yapıyorum yok olmuyo niye?
    tek ben yapamadım gitti şu işi yav.
    sorduklarım çok kolay diyor.
    o kadar kolaysa ben niye yapamıyorum biri anlatsın bana yav şunu!

    YanıtlaSil
  6. bn de mod yükleyemiyorum neden

    YanıtlaSil
  7. iaslansoy01@hotmail.com31 Mayıs 2013 19:53

    mod yuklamek orada yazıyor

    YanıtlaSil
  8. YEAH 17mod yukledim

    YanıtlaSil